lördag 28 mars 2009

Presentation

Vem är jag?
Jag är en handikappad (halvsidesförlamad efter en hjärnblödning) 26-årig synt-hare :) jag har alltid haft humor (tycker jag) :) vilket har hjälpt mig efter min skada. :D nu har jag tänkt dela med mig av nu på ännu ett sätt.

syfte med bloggen:
dela med mig av skratt, sen om det är skämt, youtubeklipp eller bilder återstår att se

blogg start:
tänkte lägga upp första skämten 1 april, hoppas ni ursäktar den sega starten...

uppdateringsintervall:


lite oregelbundet, när jag har material, kommer bli lite oftare först vid starten, sen när jag kan, men som sagt börjar 1 april


regel för skämt:
måste vara sådana jag kan utantill alltså inte fuska å kolla upp :)

2 kommentarer:

  1. Väntar på skämten med spänning :D

    Frau Muuu

    SvaraRadera
  2. Kul att du skaffat blogg Jimmy! Här ska läsas!
    Stor kram, Syster Karro

    SvaraRadera